27 december.

Klev upp klockan 6 idag för att jag skulle ner till Bräcke. Ändast då jag har nån skjuts ner ..
Får jag sms ochundrar vad folk gör uppe vid den tiden på dygnet. Man blir ju lite fundersam
vad folk tänker med bland ^^

Aja nu har jag suttit här på mammas jobb och druckit en massa te xD
Sen vid kvart över nio så ska jag gå bort till Rävudden. Ska vandra genom hela Bräcke. Kände mig inte så pepp på det ..
Men i alla fall så ska jag dit. och jag ska träffa Jenny (min kusin) . Vilket jag inte har gjort på flera år känns det som,men jag tror förra gången var för ett år sen men ändå länge sen ju !

Sen så ska jag gå tillbaka och sen vidare till Frida och hämta henne. så ska vi dra upp till mig och ha myyys pys :)
Vi kommer blir hemma själv tror jag ^^ Och jag lovar att vi kommer vara LIIIVRÄDDA som alltid xD
Men det är så det ska vara :)  Vi kommer ha skit skojj som alltid :D


Kan skriva lite om igår :P Jag hade i alla fall stalljour , och det var skiiit kallt :s Men det var ju sissta gången så jag ville ändå dit. Stog där och myyyyysre med Skimra hur länge som hälst, och det lär ju ha runnit nån liten tår ner för min kind. Kommer sakna henne sjukt jävla mkt! Men jag kanske är med på nån stalljour och hjälper till så får jag ju rida oxå :) <33

        <--  Min älsling Skimra <3



Men ja nu ska väl jag sitta och läsa en massa bloggar och kolla bdb ;P

 Denna dagkommer bli nice kan jag ju lova!:D
             Kanske skriver sen i kväll dagen !

                                 ♥

                                                                 //   KarinSahlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0