4 december.

Hellu igen :)

Idag så har jag inte gjort så mkt var på skolan och hade engelska och matte -prov första timmen.
Sen så skulle niorna ha nån religion grej . Så vi har väl typ mest gått runt i skolan och kollat på massa grejs dom hade gjort. Bättre än vanliga lektioner ialla fall kan jag ju lova er :P

Och jag och Frida gifte oss på hiduiskt sätt tro jag att det va xD  Västa lakanen över sig o Frida fick ha nån skitsnygg slöja över huvve ! Och jag som var killen skulle läsa nån jävla ramsa ^^ sen istället för ringar skulle man ha nå jävla halsband :P Värsta mysigt vare massa ljus och sånt :)

Nu sitter jag och Frida och har sketa kul . :P haha nej då inte än men vi lär väl hitta på nått så vi får värsta kul , jag lovar er :D <3

Men jag skriver kanske mer senare ikväll :)
                         
 
                                   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0