6 december.

Åhh idag vaknade jag vid 12 , skönt att får sova och att slippa höra väckarklockan !
Gjorde fika och satte jag mig här en stund.

Klädde på mig och gick jag ut, hur mycket snö som hälst vare och jag skulle ta in ved och elda . Fick börja med att skotta gården jobbigt kan jag ju lova att det var! Sen så fyllde jag upp båda vedlådorna , och vek jag tvätten och hängde ny tvätt eldade och sen städade jag mitt rum lite ^^ Känns som jag har varit duktig idag!

På eftermiddan så blev det strömlöst här och det var inge kul, jag som är mörkrädd och allt det då :S
Ringde ialla fall natha då för jag vet att hon är duktig på att prata på ;) Satt jag och prata med henne i 40 minuter sen så var det mat.

Nu på kvällen har jag väl mest vikt mina klkäder i garderoben och lite sånt. Fotat :)

Och idag kom jag på hur mycket jag längtar tills julafton saknar Sabina och Stefan jätte mycker och även alla andra släcktingar! Men det kommer kännas himla tomt ändå, mormor kommer inte vara där och det är första året efter att hon dog som mammas släkt ska fira tillsammans .Kommer nog fälla en tår hos moster <3
Jao släkten ska vara hos moster och det gillar vi kan jag ju lova :D

Jag älskar verkligen min moster hon tror alltid på mig och stöttar mig.  Hon är den som tror på mig i alla lägen! Och hon är värld allt hon är den bästa vill jag lova er ! <3 Älskar dig moster <333


God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0