7 december.

Jao idag när jag kollade ut var det super väder :D kännde att jag var tvungen att gå ut och fota lite ;)

Så var jag ute i ca två timmar och hittade massa fina grejer :)
Sen gick jag in och skulle kolla på film men dvd:n fungerade fan inte. Blev bara så lee så jag gick och satte på musik och la mig i sänngen ett tag!

Nu mot kvällningen har jag och mamma bakat lussi katter :) Fast det var väl mest jag som bakade hon kollade i klädkataloger :P
Och pappa ska såklart jämt ta den första bullen ! xD
Jobbigt !

Sen ska jag bara ta det lungt resten av kvällen :)


Gumman <3

 

Åhh :/ Älskar dig otroligt mycket vännen och det vet du. Och hoppas du förstår hur mycket du betyder !

Du vet att jag alltid kommer att ställa upp för dig bara säg nått så jag lovar jag gör vad som hälst!Finns här dag och natt varje sekund av mitt liv. Kommer alltid att vara vi och det vet jag . Du har alltid stöttat mig och nu är det min tur att ta din hand och vara ett stöd !  Älskar dig mest på jorden  ♥



Kommentarer
Postat av: Frida

aaw, Tack gumman! Älsakr dig med <3

2008-12-08 @ 18:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0