10 nov.

Idag så kännde jag att jag verkligen inte ville gå till skolan, men jag pallrade mig upp ändå ?
Satt där på engelskan och kom en sak, jag kollade på klockan och det var bara 3 minuter kvar tills  det var exakt två år sen min mormor dog.
 Occh saknaden till mormor är stoor.Kan känna ibland när jag kollar på kort , hur hon läggen sin hand på min axel <3

Sen kom jag hem och började tjafsa med pappa om maten.. Alltid lika drygt.
Sen så åkte jag ner till bräcke och skulle på stallet och rida. Fick se att jag skulle rida Lady Di och då ville jag bara åka hem och sova igen.
 Så nu har man vare och duschat.
Och mamma frågade om jag skulle med till grannen och fika, men just nu känns det som att jag ska gå ner och skära upp en annanas och så dricka te och sen gå och lägga mig .Lika bra kan jag lova !

God natt och hare gött ;) <3 //   KarinSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

gumman då, finns för dig! <3

2008-11-10 @ 22:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0