21 November

Idag så var jag på skolan och lika tråkigt som vanligt.
Det var dans som stog på schemat .. Men jag är så gullig så dom jag inte ville dansa med tryckte jag in naglarna i :P Tror dom tyckte att det gjorde rätt ont faktiskt xD

Aja sen blev det sissta baket på elevens val. Dom sa massa grejjer så det känndes ju som att jag skulle försvinna och dom aldrig mer skulle se mig :O Men jag tycker att det känndes bra att sluta där jag ^^

 Nu på elevens val ska jag och Frida vara ute och fotta och redigera bilder vill jag lova ;D

 Jag satt och kollade på bilderna sen i onsdags när vi rökte vatten pipa och såg ett ansikte i fönstret och det kan jag ju säga var skit läskigt tror jag aldrig har vart så rädd typ :P Ja och såklart ska Fridas pappa skrämma oss :O
Då gick vi till Elin som var hemma själv i spökhuset ^^

Ja vi gick runt med knivar för att se att allt var helt okej och för att kolla att ingen va där ^^
Vi åt oxå middag där , MYYYYS ;)

 Senare på kvällen skulle  Amanda , Frida o Elin på hockey och jag kännde inte för att gå dit.. Så jag skrev te Nicklas och fråga om jag kunnde gå ner te han en sväng :)

Påväg dit så fick han komma och möta mig för att jag är så jävla mörkrädd, och i torpbacken  höll jag på att ramla flera ggr! Rena rama blank isen ju ! :O

Satt där och drack te och pratade en stund sen kollade vi på film ! Trevligt vare, måste göras om nån gång ;)

Aja nu ska jag ialla fall sova :)

pusssss        
     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0