11 April.

 Idag så sms ade frida o väckte mig klockan typ 10 kanske va lika bra ^^ Så då bestämmde vi oss för att dra ut och springa ! Så på med kläderna och ut och sprang! Så jävla härligt väder! Fast dock väldigt gäggigt .. Men jag tycker att vi är riktigt duktiga jag :D Så nu har jag precis duschat och lite så , ska göra mig i ordning sen ska frida komma och ska vi gå o köpa is glass :) sen så ska jag åka till Stavre och träffa mina kusiner och moster och lite av släckten och ska vi grilla ! Kan bli riktigt myys :)

                    Skriver senare ! Hare bra så länge ♥


                                                                                                                              KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0