13 April.

Idag så har jag vart med Frida!  vi har vart uppe i byn och bakat massa goda saker måste jag säga :)
Chokladbollar
bullar
gröna snittar

det var nog allt vi hann ^^ men jag ska nog baka lite mera oxå :P

 Sen så har vi hunnit med att vara ute och fotat lite oxå, jätte roligt ! Älskar känslan av att ta bilder :)
Sen så när vi kom till bräcke så gick vi ut och gick , kunnde ju verkligen behövas (A) träffade då oxå min kusn som jag inte har träffat på flera år, så stannade och surra med han , trevligt och se att han mådde bra :)

Och som ni ser så har jag gjort om min blogg, fick lite tips från frida ! tack för det :)
Säg gärna vad ni tycker om det ! :D

Nu ska jag sova men imorgon lägger jag nog upp lite bilder, det va ett tag sen :/ pusss <3


                                                                                                KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: frida

vadå tips av mig? du gjorde ju det mesta själv :)

2009-04-14 @ 11:13:31
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0