17 April.

 Jag har faktiskt haft en jtte rolig dag måste jag säga !   Jag och Frida har ALLTID kul och det är jätte konstigt  igentligen ? Vi r ju med varann typ dyngnet runt varje dag , men är man bästa vänner så är man :)

Vi sminkade oss och lockade håret , vi vart super söta små sockerbitar (hon i alla fall )  Så fotade vi ! Det  var riktigt skojj tycker jag ! Även fast alla bilder inte blev så jvävla fina ;O  ;) Så ja det kommer vl sen nr min data fungerar så jag kan redigera! Nu sitter jag vid mammas data :P

Sen så har vi även bakat tårta tills imorgon :) Super god kommer den att bli :)

Jag är verkligen super glad för imorgon ! Men på samma sätt finns det en tanke om att min mormor inte kommer vara där och kunna krama mig och säga grattis ! Det är nog ingen där ute som vet hur jvla mycket jag saknar henne och hur sjukt svårt det är för mig att hon inte r här med mig ... Vill att du ska komma tillbaka mormor , älskar dig !♥

                                                                                             KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh visst! Det var ju DU DU DU som var så sjukt söt :D <3

2009-04-17 @ 22:33:04
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0