2 April.

 Jag tycker faktiskt att ni är riktigt dålig på att kommentera ! ^^

 Men ja idag på skolan så var dert i alla fall konsert hela mellan och hög stadiet . Det var kanske inte så jätte bra ,men vafan. Och även att jag och frida har träffat tre i det bandert när vi praoade på cafe´ Tingshuset! Dom är coola ;D

Sen har det väl inte hänt så mycket mer . Jag och amanda skulle ut o springa efter skolan men sen skulle vi gå , sen blev det bara en kopp te ^^ Fast vi gick faktiskt och bada! Gjorde det för Amandas skull. och det var riktigt jävla jobbigt kan jag ju säga .. Aja.
 Sen så har vi väl inte gjort så mycket mer ^^ Och det lär väl bli att sitta här hela kvällen :o
 Imorgon kommer i alla fall att sova här och lite så :) Sen blir det östersund på Lördag med Frida o pappa ;D Kommer bli skojj ! ♥


                                                                                                                              KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

killen med gitarr var fan söt ^^

2009-04-02 @ 22:03:01
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: amanda

elin, killen med gitarren såg ut att gå på nått!

2009-04-03 @ 07:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0