24 April.

Wiiiii jag tror sommaren är påväg till Bräcka med ;) Har vart super väder nu några dagar ! Så jävla härligt :)
 Annars så har väl dagen vart sissodär ^^ Men vafan ska man göra bara skratta och låssas som man är glad antar jag ?
Aja nu så ska jag i alla fall på byn med Amanda och sen så ska vi hem till hon och Frida sen så skulle vi käka glass :D wiii !
Jag tycker att Ante vante ska komma tillbaks till bräcke nu ! Bästis kommer alltid finnas för dig ! <3


                          Ha det så bra :) <3


                                                                                                          KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

vart är ante då ? :o

2009-04-24 @ 16:49:50
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0