27 April.

Idag så har jag inte så mycket att skriva om ^^

Men ja kan ju passa på att säga att dom i min klass är så sjukt omogna så jag dör. Det är fan inge ljug . Fattar inte hur man kan vara så sjukt dum i huvve ?! Blir så jävla le ..

Och sen blir jag väldigt le på mig själv oxå .. Jobbiga tider!

Sitter nu hos Frida , och jag har vart duktig att städat hela mitt rum idag , alla kartonger är borta och så ;)
Nu hade jag ine så mycket mer att säga ^^ Men ha det så bra och jag ska slita upp den här donnan nu , Hon ligger bara i sängen !


                                       Ha det bra ! ♥


                                                                                                                     KarinChristinaSahlin


Kommentarer
Postat av: frida

men inte mitt fle att jag är supertrött och fryser? :o :P

2009-04-27 @ 18:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0