5 April.

 Idag så var jag och amanda ute och gick runt Bräcke en sväng ! ass härligt ! Jag måste fan börja gå varje dag annars kommer det här inte sluta bra :o
 Efter det gick jag till mammas jobb för där var moster :) Sen gick jag hem och duschade :P Sen har jag väl typ bara suttit vid datan och häckat :S Jag och Frida gick upp till elin och fick oss en kopp te och en trevlig pratstund . Ida var oxå där  :) Trevligt trevligt (Y) Sen gick jag o frida hem till mig satt här ett tag o surra sen så ja har jag väl inte gjort så mycket mera ^^
Nu ska jag fixa fram kläder tills imorgon , sen sova tror jag xD

                                   Natti

                                                                                                               KarinChristinaSahlin

        

Kommentarer
Postat av: elin

mycket trevligt ;)

2009-04-05 @ 22:09:18
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0