gårdagen !

 Ja eftersom min data har fått fnatt så kan jag inte skriva nu på ett tag . Men igår var jag i alla fall uppe hos Erik och kollade när han Ante och tommy skruvade med moppar^^ Värsta tidsfördrivningen ju :O Helt sjukt tiden bara tick tick tick och sen var klockan 4 !? aja det var väl ändå rätt roligt :) Trevliga pojkar de !
Sen så gick jag hem och åt ssen så gick jag till Nicklas och var där till ca klockan 10 :) Det var trevligt !
Efter det så såg jag att Fria Bruman hade bombat mig med Sms! ;o Så jag skrev till henne så tog vi oss en promenad och sen så gick vi hem till henne och sov jag där, det var riktigt trevligt det men måste jag säga ! Alltså kan man säga att denna dag var väldingt trevlig ! ;D

Nu sitter jag och Frida här , vi har typ legat och kolla på film tills nu men jag antar att vi måste ta och kliva upp nu xD
 Aja men sen vid kvällskanten ska jag i alla fall baka tårtor tills jag fyller år imorgon ! Och jag längtar suuuuper mycket ! JAg vill se mina presenter ( om jag få nåra ) HAhah och jag vet att min goda vän Frida tycker att jag är en tre åring , men det får du leva med lilla vän ! :)  Pussss på Frida som för det mesta gör mina dagar bra ! :D <3


                                                                                                            KarinCristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

nääär äre fika i morn då plutten ? :) <3

2009-04-17 @ 12:35:18
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: Frida

haah :) jaa, men det gör inget att du är en 3-åring :p det är DU som gör mina dagar! :D <3

2009-04-17 @ 17:32:06
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0