God morgon alla pigga och glada !

USCH!
Jag vaknar jätte jätte tidigt nu när jag har så ont i halsen , jag kan knäppt svälja o andas . Riktigt jobbig.
Fast som tur va så fick jag min medecin igår ! Hopppas den hjälper snart säger jag bara ! Ibland vet jag inte ens vart jag ska ta vägen :o

Vaknade i alla fall halv nio på ett lov ! :S då är det som sagt va nått som är fel ^^
Nu sitter man här och dricker massa te och tvingar i mig en macka , är inte ens hungrig men för medicinens skull då !

                                          Hare bra idag ♥

(Vet inte om ni ser den riktigt ^^ men där sitter i alla fall min piercing som jag inte har visat än^^ Kommer säkert bättre bilder sen :P)


                                                                                                                                                KarinChristinaSahlin




















































































































































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0