20 Augusti.

 woho , jag fick tillbaka min dator dag , det gick väldigt snabbt måste jag säga ;o

 Idag har jag och Fridat exprimenterat ! Vi gick till kupan och köpte en jeand kjol för 20 kr .
Sen så var den först förliten så vi drog upp den till midaian , klipppte den så den blev kortare.
etfer det gjorde vi så den så sliten ut . Sen så kom Frida på att hon ville ha blekt på framsidan , så då blekte vi sen kom vi på " varför inte bleka hela kjolen " Så bfrån en mörk jeanskjol till en ljus jeans kjol men den är lite mörkare på nått ställe . den blev skitsnygg faktiskt ;)

 kul vare !

Sen så gick jag hem så kan Ante , Erik o nicklas hit och umgicks lite ! Trevligt

 Jao , nu hade jag inte så mycket att säga, ska typ kika på film nu sen bilder sova , ska ställa klockan på 8 imorgon så jag klarar skolan sen ;o

 Hare bra ! <3


 Du är usch .

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA! men du, jag är minst lika ful ;o yes you are :D <3

2009-08-21 @ 10:00:16
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0