21 Augusti .

 Hej hej , fy fan vad dagarna bara springer iväg  när tänker på datumet , gud .. var ju nyss 1 Augusti ..

 Ja , jag ställde klockan på nio , så jag gick upp då och tur va väl de för sen fick jag se en lapp på bordet där de stog " godmorgon idag ska vi åka och ta pass ifall vi ska åka någon stans i höst klockan 10,45 var HELT klar då !"
 Så deyt var väl ganska mycket tur jag hade då ? Det som var dåligt var att jag fick reda på det då , för igår kväll smörjde jag in mig med en salva i ansiktet , och jag får stora röda fläckar av den .. så inte så jävla kul idag ..

 aja kortet bev i alla fall  hur jävla fult som hälst .. :/ De gillar vi inte . och hon somade in mitt ansikte jätte mycket , brorsans såg man typ axlarna på ? :s Blev lite smått sur där ..

 aja jag tänkte att jag skulle försöka läsa lite idag , ska fan läsa ut en bok den här sommaren , är på sida typ 84 oich det är  386 sidor i den ;o har ju det jag gör då , men tanke på att det är 3 dagar kvar av lovet !

 men nu ska jag dra , vi hörs ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0