24 augusti.

Hej hej !

Idag vare ju som sagt va första skoldagen . Det gick rätt bra inte så ansträngande alls. Det är imorgon vi börjar på riktigt !
 men känns rätt så bra ändå !

Gud jag är så jävla trött och sliten nu , mina ögon vill bara stängas igen . Hua hua
nu ska jag i alla fall dricka en stooor kopp te och sen typ kika tv ett tag sen ska jag väl sova gissar jag , gud hemskt .
 Fick gå hem på lunchen idag och ta alvedon oxå .. har fortfarande ont i huvve .

 och just nu är jag skit sur på spotify .. för en av mina favvo lister togs bort ?! så kan dom inte göra !

 Ne förövrigt är jag väääldigt le just nu och ja så nu ska jag sluta klaga och gå tror jag !

 ha det så jätte bra alla !  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0