Natten !

 Hah jo nu tänkte jag bara lägga till att det var jätte trevligt inatt ^^ För när jag skrev god natt igår så gick jag och la mig , det gjorde jag ! Sen kom brorsan erik ante och andre in på mitt rum och grejade dom började sminka sig och massa , fy fan , fick migett rdentligt skratt ! Sen tog vi med oss ljus och så ut på alltanen , och satte oss där , ante spelade gitarr och vi så berättade brorsan andre o ante massa historier ! Nice ! Och var det mörkt och det regnade ! Mysigt ! :)
Så jag  fick gå och lägga mig igen runt kvart över 2 mot halv 3  vet inte riktigt :)

 tack för kvällen ! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

fan va mysigt! sånt vill jag åxå göra.. men vissa har ju jobb att sköta..

2009-08-05 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0