4 December .

Ville bara få en sak sagt!

Jag saknar min mormor så obeskrivligt mycket , finns inte ord för hur mycket jag skulle vilja att du bara höll om mig och sa allt de där fina du brukade säga . De är allt jag beger att du kommer tillbaka, livet är försvårt utan dig .
Allt blir bara fel fel o fel, nu har jag ingen att hälsa på och glömma alla mina bekymmer . Det skulle underlätta väldigt mycket om du fick komma tillbaks!

Mormor jag saknar dig

Jag behöver dig nu .

snälla?




+ att min tre mennning är snällast o finast! här hittar ni henne : Sandra


God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är finast karin! <3

2009-12-05 @ 08:29:49
URL: http://saandraliindgren.blogg.se/
Postat av: elin

<3

2009-12-05 @ 12:07:14
Postat av: frida

finns <3

2009-12-05 @ 14:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0