JUL AFTON !

 Åh nu är dagen alla väntat på här ! :D

Har just ätit mat här nere med famma och faffa och fammas man .
Nu gick jag upp en snabbis sen ska jag gå ner och skaka julklappar (aa)

Idag har jag vart uppe hos älsklingen ! Fick mina dröm skor som jag så länge har velat haft ! Tack för dom älskling ! :D Fick även strumpor och badsalt som luktar sjukt gott , av Susanne . Tack så mycket :)

Nu ska jag gå och gosa med min lilla kisse miss hon vill bli kammad ! :)

HA en fortsatt trevlig kväll  GOD JUL alla ! :D <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Godjul ! :D

2009-12-26 @ 19:22:27
URL: http://eliinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej på dig:)



Hoppas allt är bra med dig vinterkylan.



Kramar från mig!

2009-12-29 @ 14:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0