17 Februari.

Ja idag så har jag vart på skolan . Vi hade bad och jag har gruvat mig så jävla mycket! Det är fan riktigt jävla hemskt :S
Se så sulle vi ha no tråkigt som vanligt. sen så vare massa annat skit..

Efter skolan åkte mamma jag Per och Ante , upp till pappa och skulle gratta han för han fyllde 44 idag han ! Grattis pappa <3

JAg fattar inte ett jävla piss tiden stannar och jag kan inse vad du har sagt och vad som hände. Jag får panik vill springa ifrån mig själv.  </3


You made me laugh back then , now you make me cry myself to sleep every night !



                                                                                 KarinChristinaSahln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0