26 Februari.

 Hej hopp :)

 Idag så vare jävla skit skolan igen . Vi skulle välja nya grejer till nästa chema period på ev ^^ Jag är sugen på gymmet men jag tror ändå att jag ska ha min lilla foto stund i fortsättningen oxå . Inte så jätte ansträngande om man säger så ;) Men jag måste ju i lla fall bestämma mig tills imorgon , och det kan va svårt för det är svårt att välja mellan dom där :P
 Första timmen hade vi matte prov , skit kul :S
 Sen så vare engelska och så. På svenskan så skulle vi göra klart det där tack kortet till prao platsen, och Berith vettu ser at jag sitter och river sönder min tekning och kommer och säger " Men vilken ide! Det var säkert stökigt där så jag kan gå och hälla kaffe på kortet och tar vi lite godispapper och sånt !" HAHA var ju bara att göra som hon sa och se glad ut, fast i slutet målade jag en egen bild  :P Vart ändå rätt nöjd med text rullarna på insidan av kortet :) ^^

 Sen efter lunch så vare tyska och ´Laila säger att vi ska ha oförberätt prov ! :O Mitt hjärta stannade ju typ !  Det gick inte så jävla bra heller , Fasnade på vad " hur mår du " va och  ändå säger vi det varje lektion  ! Känns hemskt xD
 Efter skolan gick jag hem och duscha sen så gjorde jag pizza och mumms vad gott det blev ;)
 Sen gick jag till frida och amanda, ska sova här  inatt . Kommer bli skojjigt det :)

                                                  God natt :) ♥♥



                   
                             Bara för att jag äger på att filma ;)



                    Jag och Frida hela veckan  ;)

Kommentarer
Postat av: saga

Det ser roligt ut att filma ! :D

2009-02-27 @ 11:41:37
URL: http://nystromholm.blogg.se/
Postat av: Frida

men då kan ju jag säga att jag inte heller kom på det där :o så jag kan känna mig dålig med dej x)

2009-02-27 @ 15:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0