27 Februari.

 hej hej !

Tänkte berätta lite om igår . Började med skolan och jag kan ju lovaatt jag var på riktigt jävla skit humör!
Så på elevensval så var jag skit sur och kännde verkligen att jag ville ha lov på en gång!
Aja berith började skriva ut mina fuuula bilder och fridas extremt fiina bilder :)
 Sen efter skolan så kännde jag att jag ville vara ifred så jag gick hem till mig och la mig i soffan och ville inte kliva upp alls!

Så ringde Frida och sa att vi skulle ha en tjejkväll , byta lite kläder och sånt skojj. Känndes bra för jag vet att man kan inte vara på dåligt humör när man är med brudarna :D Så då gick jag hem till :D    Sen så gjorde vi nått gott med olika frukter och vit choklad :P Mumma ! Efterdet så började vi ju sminka varandra otroligt jävla vackert ! xD Frida såg ut som en död människa , Amanda såg ut som en påskkärring, Elin såg ut som en jätteförskyld gumma , och jag såg ut som en japansk hora :O  HAHAH , och tack ElinEriksson för "lilla" sparken i ansiktet ! xD  Aja jag hade det en riktigt trevlig kväll med dom bästaste flickorna  ! (Y)    ♥

Kommentarer
Postat av: elin

hahahaha! varsegod :D <3

2009-02-28 @ 13:10:00
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHAHAHAHA! xD jaaadu, din lilla japanska hora ;D <3

2009-02-28 @ 16:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0