3 Februari.

Ja idga så vare skola lika tråkigt som vanligt men annast så! Och jag fattar fan inte hur det kan vara så jvla kallt där rena rama istiden ju ! Jadu.

Idag efter skolan gick jag i alla fall och klippte mig och slingade håret svart ;D Rätt bra blev det ändå tycker jag :P Men känns så jävla ovant xD

Efter det så gick jag ju till  Frida för en viss Nathalie jonsson Larsson inte ringde mig! Aja var därett tag sen gick jag hem och  nu sitter jag här och ska snartsova jag ^^ 

Jag tror inte att folk förstår hur det är att vara här där jag är. Visar ett glatt leende på utsidan,men på insidan är det ett mörkt tommrum...



                                                                                             KarinChristinaSahlin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0