4 Februari.

Idag så vare jävla helvetes skolan igen :/ Mina skor gick sönder helt, så nu måste jag köpa nya sånna oxå!
Åkte upp til pappa en sväng för att kolla om jag hade nåra hemma men hittade inte dom jag letade efter så ja :s
FÅ ha ett par vita jätte stora och utslitna! Aja få väl överleva nåra dagar!
Fattar inte att det här är sant. Kan jag inte bara å vakna upp ur denna mardröm och leva som jag gjorde när jag var liten !
Sakanr verkligen dom gamla goda tiderna!  Jag känner mig osäker på allt o alla nu för tiden . Det är jävligt svårt  förlorar snart allt! OCh jag börja känna mer o mer sorg och saknad för mormor! Kom till baka snälla ,  du behövs här hos mig nu! Klarar det inte utan dig! Men antar att det lilla jag har kvar att känna dig vid min sida ch att se bilder och vea minnena det fårväl räcka. Även om jag önskade att nån kune ha märkt det tidigare då hade du varit här hela du och hjälpt mig! Svårt utan dig mormor! Älskar dig <3




                                                                        KarinChristinaSahin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0