5 Februari.

Ja idag vare skola igen så jävla skit! Hatar att gå dit!
Aja fick ha massa tråkigt! Pallar inte skriva mer om skolan !

Efter skolan gick jag och Amanda hem till mig och drack te och satt och pratade! Riktigt roligt vare, och verkligen skönt att prata ut ! Tack för det vnnen ! <3


Sen har jag suttit hemma o lyssna på musik! Jag har oxå tränat lite och så har jag ritat ! Rita det är det bästa man kan göra om man känner såhär!


Hej då !
                                                                            KarinCristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack för te't förresten ^^ HAHA, vårat samtal där va riktigt underhållande ;) Finns här för dej sääählin! <3

2009-02-06 @ 07:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0