8 Februari.

Idag så harjag inte gjort så mycket ..
 JAg har nstan packat klart alla grejer men lite fattas. Mamma är hemma i byn ch hämtar min rentvätt och jag måste verkligen kolla om jag har nån tunika där ! annars kan det bli jobbigt  xD
Jag och Frida vad oxå nyss ute och gick en sväng oxå! Måste bara säga fy fan vad det snöööar , bara vräker ner ju ! :O
Nu sitter jag här och dricker massa te :D mumma för magen de !
Senare ikväll så ska jag och Frida gå på cirkelträningen :P Jag vet iÖstersunte hur det kommer gå för jag verkligen suger på sånt men men ^^ Sen ska jag väl bara packa klart och slappa tror jag :P
Ska göra en tidig kväll imorgon om jag ska orka åka in till Östersund jätte tidigt imorgon . Måste oxå på skolan en sväng för jag glömmde en viktig sak där :P
ror i alla fall att jag och Frida kommer få dt n jätte rolig vecka inne i stan , men det är väl klart jag är lite nervös xD
HAha aja men nu hade jag nog inte så mycket att skriva ! Men veckan som kommer, kommer inte jag ha nån dator så jag kan inte skriva men aja :P Vi hörs! ♥


                                                                                     KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0