Prao veckan!

Måndag, Tisdag, Onsdag:

 Jag och Frida var på Cafe´Tingshuset dom här dagarna :) trodde faktiskt inte att vi skulle få så roligt !  Vi har fått lärt oss massa en sak är väl att dricka kaffe, men jag föredrar hellre te om jag ska vara riktigt ärlig nu ;)
Värsta mycket musiker och coola mäniskor där. Och Anna o Erik dom som ägde cafe´ var jätte trevliga och glada :) Jadu vi skrattade riktigt mycket ! :D Och på Onsdan kom det en tjej till som skulle jobba! Jag diggade henne verkligen sten hårt ! Tror fan aldrig att jag har träffat nån coolare. Hon hade designat en husvagn och inrett den med ostkrokar från golv till tak!  HAha jadu ni borde vara riktigt avis att vi fick träffa dom där skööna människorna ! Och började vi klockan 11 ;)
 
Torsdag , Fredag  :

Dom här dagarna var vi på media verkstaden! Det ver riktigt skojj det med :D Fick göra världens bästa film på torsdan ! HAHa Den måste vi spara :P Och på Fredan så fotade vi både ute och inne i en studio elr vad man ska säga ^^ Det var riktigt skojj det med :) 

Eftermiddagarna har vi tilbringat hos min kusin Sabina och hennes katter Iza o Zeke :D Det har vart riktigt kul och måste bara säga att hon är ju typ bäääst på att laga mat ! Så jävla gott :)
Massa gott te och trevliga stunder har det blivit ! Haft hur roligt som helst denna vecka verkligen :) Tack för den ! Men ändå är det skönt att vara hemma och få sova i sin egen säng och ja kunna bada :D

Idag äre oxå alla hjärtans dag! ha en bra dag  :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0