14 Januari.

Idag så har skolan suge som vanligt. Fatta inte det är så jävla drygt
 att kliva upp på morgonen bara för att gå dit !
Men jag gissa att det är nått man måste och få stå ut med. Och vissa
lärare skulle man ju kunna slå hur jävla hårt som hälst !!  Nu ska jag
bara ta det lungt duscha och börja kolla vad jag ska ha med mig elr packa
 elr vad man säger ^^


Dagens känslor :


Har vart sur/arg idag för alla som inte ens känner mig och gammla gubbar
 kommer fram och frågar massa saker som dom fan inte ha ett jävla skit med att göra !
Om man går undan för att man inte må nå bra så kan ju inte precis exakt alla komma
 och ska fråga massa  blir så le på det! Visst dom man umgås med är väl lungt men när alla andra ska börja lägga sig i ens liv då blir man bara arg!JAg har haft så jävla cp ont i magen så jag har ju inte vetat vart jag ska ta vägen ! Och jag ska fan prata med nån läkare så jag kan få nå jävla tabletter som funkar för maggatarr. Dom jag har du hjälper inte :S


                                        ♣  KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0