20 Januari.

Inatt fick jag sova på min soffa och det va ju inte de bästa och imorse så kom jag inte upp för den lutar så mycket! Jobiigt!
Ja sen vare skolan igen.. Tråkigt som vanligt :/
 Efter skolan gick jag med Frida hem till henne och letade vi efter prao plats ! Så var jag tvungen att ringa fy fan jag satt ju o skaka som en took :S Fick inte vara där så nu är det Fridas jävla tur att ringa!!
Efter det så ringde Ante o brorsan och frågade oom vi ville följa med till lagenheten (jag ska flytta) så gick vi dit en sväng ! Kan ju lova att det var snööö storm och jag ramlade typ  1000 gånger . Sen gick vi hem till Ante , och jag såg ut som en snögubbe när vi kom dit ju xD Sen kom Nicklas upp oxå ^^ Då började vi spela GH ! Fattar inte hur man kan spela det där?! Jag kan inte kolla på tv:n o röra fingrarna samtidigt heller xD HAHAH Ante jävla stjärna stoppade in 5 kaker i mun ! xD Garvade en aning då ;D Sen så kom Erik oxå ^^ Fast då skulle vi precis hem så " hej " "hej då" ;D
Aja nu ska jag i alla fall sova ;)
               hörs nått !


                                                                            ♣    KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0