21 Januari.

Idag var det skola igen.. Vi fick gå igenom nån jävla matcirkel på Hkk :n  !
 Sen så efter skolan åkte jag hem och så ringde mamma o sa att vi skulle fixa iordning på rummen så vi kunnde flytta ner grejerna till lägenheten! Så det är vad jag har gjort hela dagen ^^
Nu tänkte jag o mamma i alla fall baka en kaka elr nått !
Och har vi tagit in en 90 säng :S Kommer rammla ut ! Jag är fan van med en 120 tror jag att det är xD
Måste bara säga att jag hade tre konstiga prickar på ryggen , och visade jag mamma o hon sa att det va nå konstiga bett ;O Sen när vi satt ochåt så måskte jag tre i ansiktet oxå :S Känns inte bra det här! Kliar som faaaan!
Aja ska se vad jag gör mer ikväll ;D


                                                                       Hejs ! ♥


                                                                                ♣  KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0