24 Januari.

idag så sov jag jätte länge :P Lika bra det! sen så började jag göra mig iordning för vi skulle till stavre o äta middag med släckten , för att mamma fyller 40 imorgon ^^ Kom dit och så fick vi dricka champani *stavningen på det tack*Och så blev det mat och satt och pratade där ett tag ^^ Sen så fick jag te och tårta! har nog aldrig ätit nån godare tårta :O Mumms!
Så satt vi där och pratade om gammla minnen . elr ja dom gammla xD Så man fick ju veta en hel del kan jag ju säga :P Och fick jag ju massa fina midjebälten av mosten ! Tack så mycket för det :) och sen hände det väl inte så mycket mer . Påvägen hem så började vi prata om gammla minnen från Bulgarien, härliga minnen! :´) Och nu sitter jag o tänker på vilken jävla skit dag min födelsedag kommer att vara! Pappa är borta, mamma har fullt upp med att flytta till nästa lägenhet. Och ja sen då? Ska fan ligga hemma i sängen hela dan! Vill inte ens tänka på hur det kommer att bli!    Vill fan inte ha nått heller !!
Jag är på skit dåligt humör nu !!


Hej då o ha skit kul ni! Lite bilder kommer nu
 

















Meee !





Jag o Bros <3




Moset o Sabina <3




FÖDELDAGS BARNET! <3




                                                                                  KarinChristinaSahlin



                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0