26 Januari.

Åhh idag så har det vart värsta dryg dagen ! Tycker verkligen synd om Ante i min klass måste jag ju oxå passa på att säga.  Jag har haft extremt ont i magen hela dagen lång ! :/  Ja värsta skit lektionerna oxå ! Och så våra eng filmer , dom är ju ass spännande^^ Men nu är det ju inte lika bra nu vet man ju vem " the ghost hunter" är ! Det var ju mindre bra :P Men vafan de kan ju hinna hända mycket på alla dom avsniten ^^ Efter skolan gick jag o Frida till lägenheten och fixade där ;) Nu är nästan allt klart oxå :P Så inatt så ska jag o Frida sova här första natten kommer kännas bra :P Tvingade henne att sova här ;D  Men nu sa jag bädda min säng och vara lite sos med Frida kanske :P Aja och jag hatar mina nya grannar!


                               god natt och hare bra :)





     

Kommentarer
Postat av: Frida

vad för fel på dina grannar? ;D

2009-01-27 @ 16:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0