27 Januari.

 Ja idag så va det först skolan. Värsta soft nu på morgon ! (Y) Aja hade gympa och det gick fan inte bra ! Först så gjorde vi nåra övningar, och när jag skulle kuta allt vad jag hade så vred jag knää på nå jävla vis så jag fick asssss ont i höften! Sen så skulle vi göra nått man skulle slå den andra på baksidan av knä,  såklart då skulle Frida nocka mig så jag fick en bula... Fast jag tror att hon oxå fick en ^^ Aja sen när jag skulle kuta igen så vrickade jag min jävla fot! Och har jag ju haft ont i mina knään sen görrut :S Det var lite smått jobbigt !
Sen så hade vi No och jag o frida satt o renskrev det vi hade skrivit om "Planeten Jupiter". Inte det roligaste att forska om direkt :P
Sen så har vi nog inte gjort nå mer på skolan som är nått att skriva om x) '
Efter skolan gick jag hem och så har jag suttit och kollat på One tree hill, super bra!! Och jag haaatar verklöigen att vara här själv! :S

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men få väl se vad det blir sen :)

                     puss!



                                                            KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0