28 Januari.

hejsan hopsan ! ;D

Idag har vart en helt vanlig dag ... Träslöjden gjorde jag en ars elr håller på med den. På hkk:n så städade vi köken och så gjorde vi en macka med stuvning på och så gjorde vi en jätte god sallad! Sen vare bara syslöjden kvar och där gjorde jag en sketa snygg väska ! (Y)    Efter skolan så väntade jag på Natha och så gick vi hem till mig och gjorde alla jävla läxor tills imorgon. Vi fixade mat själv oxå, blev nått med ris och massa olika grönsaker och en sås över! Mumms  :D
Sen har jag väl suttit och kollat på one tree hill hela kvällen . Nu vid nio så tog jag mig ett bad och tränade lite på glosorna! Och så fick jag ju mina kläder som jag hade beställt oxå och jag är super nöjd ! Verkligen :D Men nu ska jag väl gå och lägga mig och sova riktigt bra :) 

 
Eveline kommer alltid finnas här för dig ,och just nu vill jag bara prata med dig ! älskar dig otroligt mycker vännen! <33




                                                                         KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0