29 Januari.

En helt vanlig dag! Varken fin elr underbar ^^ Började med att jag fick se lars- eriks otroligt vackra rövskåra i en timme. Sen så vare engelska med Tomas och lärde mig nada eftersom jag inte kan tyda vad han skriver. Och sen så vare ju svenska med Berith! Toppen ännu ett skavsår i öronen . O inte nog med det berith kom ju även o satte sig med oss på lunchen ...så nu vet jag att hennes dotter Karin inte tål "plattfisk" som simmar på ryggen. Utan bara kan åta fiska som simmar rätt ! Jobbigt att höra på :P    Jadu man kan sammanfatta det här som att mina lärare inte är så roliga!
Efter skolan så gick jag o Frida hem till mig oc kollade på One tree hill. Och sen så vid halv 6 drog vi upp til Ante , och han var lite smått sjk. Och så gömde jag o Frida hans snus under hans täcke men han hittade den när vi hade gått x)  Men trevligt vare i alla fall där :) Ja nu så ska jag fan ta o sova tror jag . Kanske packar lite tills imorgon :P  Jag och Frida ska faktiskt ha en filmkväll/myskväll ! Riktigt trevligt kommer det att bli kan jag ju säga utan att ljuga det minsta lilla :)
Innan jag sommnar ska jag skriva en sak. Det finns faktiskt ingen  i den här världen som är perfekt! Bara man är sig själv och känner sig bekväm i det man gör kommer allt gå bra i livet. Man ska inte göra som alla andra och låssas vara nått man inte är. Många gör sig till för att få vara med dom så kallade "coola" men vad gör dom som är så coolt? Alla är väl igentligen coola på sitt sätt. Ingen är perfekt, men alla är otroliga!
Jag tänker ofta på döden , och vad själva meningen med livet är ! Varför ska man födas om man ändå nån gång kommer att dö? Och hur kul är det att leva om man mår skit hela tiden ,och får ta massa skit bara? Men även jag som gör det har en sak att leva för och det är dom som uppskattar mig för den jag är! Mina vänner! Jag har inte så många men jag har nåra få väldigt bra vänner! Dom betyder allt för mig! Så nu när jag sitter och tänker så kommer jag på " Igentligen så liver vi nog för att vinna vänner. " Just nu känns det som jag har vunnit mina vänner! Jag älsar faktiskt dom och dom få mig glad och inte tänka på alla mörka sidor jag har,  det tackar jag för! Skönt att kunna lägga allt på hyllan ett tag och bara ha kul!

Kanske blev ett litet kompliserat inlägg men ja det är svårt att exakt förlara hur jag menar men vill bara skriva ut lite!
 God natt nu och hare bäst!




                                                                                KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0