30 Januari.

Idag har det vart som alla andra fredagar ungifär. På ttf:en så kollade vi på "the ghost hunter" . Riktigt spännande!
Sen så har det vart e vanlig dag. Efter skolan gick jag o Frida hem till mig. gjorde varm oboy! och sen så har vi bara suttit o drygat ^^sen gick frida hem tills sig. Vid klockan 6 åkte vi o hämta na igen. så åkte vi på pizza-kväll. Kanske trevligt ;)
sen gick jag o frida o hyrde film o hanlade gotta! Så har vi suttit o kollat på film!

Jag fick en konstig känsla och det är svårt att förklara hur det var. Jag såg en sak som var lite overklig kanske. Är nog inte mångasom förstår. Men ville säga att jag verkligen saknar och älskar min mormor jättemycket.Tårar rinner när jag tänker på allt fint du har gjort och vad du betydde för alla! Älskar dig  <3

Och kan jagju bara tillägga att vissa personer föddes utan hjärna och har fan inte nått hjärta. Dom verkar inte fatta att alla kan bli sårade . SÅ jävla sjukt att kunna göra nått sånt! Vet precis hur det känns för en person!(Det är e vän) Ha vart där själv och jag ångrar att jag gillade personen som gjorde det mot mig... Men gjort är gjort! Hoppas att dom idioterna verkligen fattar hur fel dom har gjort! Så töntigt oxå att låssas nått sånt där! Huua!



                                                                      KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: saga

Karin, det har hänt samma sak för mig. Så jag vet hur det känns... :/

2009-01-31 @ 11:45:44
URL: http://nystromholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0