7 Januari .

Vill bara säga jag håller på att fixa min blogg , men har inte tid just nu .
Därför den ser ut såhär ^^
Ja idag började skolan igen. Känndes rätt jobbigt faktiskt ,
och imorse insåg jag att det här lovet ha vart rätt bra även om det vetkligen inte har hänt ett skit !
Hade Hkk som det nu heter och vi gjorde världens frukost ^^
Nu sitter jag Hemma och är arg/sur/irreterad/ och jäääävligt lee!
Finns så mycket som jag hatar och just nu är det 1000 mer saker jag hatar !
Och nu vet jag det där och det känns inge bra alls om jag ska vara ärlig.
Mest bara jobbigt att veta det men få väl leva med det då ?
Hur ska man igentligen göra för att inget ska bli fel?
 
           WORTHLESS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0