8 Januari.

Först vill jag bara tacka Frida för att hon har fixat min blogg! Det var jätte gulligt av dig :)

Idag så  har jag först vart på skolan och det va piss ..
Sen så gick jag hem till Frida och satt vi och pratade och massa saker !
Hmm och hon skriver i sin blogg om alla som hon tycker om och jag kom då på att jag
 skulle skriva om dom som jag inte tyckte om pågrund av att dom har gjort saker mot mig !
Få se hur det blir med den saknen^^
Aja nu sitter jag i alla fall och kolla på prao platser inne i östersund. Vette fan vart jag vill
praoa. Har i alla fall kollat på nått ställe där man fottar :) Jag älskar att fotta ;D
 Och tänkte jag fråga min kära kusin Sabina om jag kunnde bo hos henne .
Skulle vart riktigt trevligt det ;D Shopping , roliga middagar och filmkvällar :)
Men serri om det är nån som vet nå roligt ställe och praoa på så tycker jag att ni
kan tipsa lite? (A)
Idag så beställde ju min kära mamma tid så jag ska färga svarta slingor i mitt hår :D TACK!  :D
Och nu ville jag bara hälsa Frida lycka till i backen på lördag med din nya polare ;)
Nu ska jag sätta mig och skissa lite :)
                            
                            hörs ! ♥


                                                               KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Frida

HA HA HA! jag garvar ihjäl mig ...

2009-01-08 @ 20:56:10
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0