20 Juli.

Hejsan hoppsan !

Idagså vaknade jag , kakade en kaka som inte alls blev bra gjorde nog nå fel (y) Sen så har jag inte gjort nå mer .. Elr jo jagvar på bilbingo . Det var skiiiit segt måste jag säga ^^ Haha men men , vafan bättre änatt sitta hemma !

 Nu sitter jag med en kopp te i handen och det är sommar sjukt ..

 Jag tycker dagarna går så snabbt nu , lovet är ju fan snart slut ;s herre gud stoppa tiden ?

  Funderar i alla fall att åka ner till lilla Saga , elr hur det blev hon ville tydligen komma upp så får se :)
 Ne nu fundera jag nästan på att sova ä'r sjukt trött ...

 hare bra Hej då !

 Ska sluta skriva mitt namn här efter varje inlägg nu bara så ni vet de ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0