9 Juli.



en otroligt gammal men oxå otroligt sööt bild på mig o min älskade vän Frida <3

 hej hej , idag har jag suttit i pyamas precis exakt hela dagen förutom nyss då jag gick ut och gick med mamma ett tag ! ;p
 Annars så har jag suttit och kollat på Mtv room raiders (tror jag det stavas ?) made och my sweet skixteen (Y) och sen har jag suttit här.. Tråkigt liv .. Jag diskade och gjorde pizza idag i alla fall.

 Elin kom förbi en sväng oxå ,skulle hämta lite bilder sen igår :) trevlans :)

 N nu gissar jag att jag måste g¨å och lägga mig och jag ska orka upp imorgon halv 6 och duscha sen fixa mig i ordning och sen dra till hammarstrand halv 8 med Frida . Kanske ska jobba där nån dagsenare av sommaren ;o Känner på mig att jag kommer göra bort mig STORT som vanligt ^^ men men få se hur det här blir :) Kan bli kul !

 Aja ni får ha det så jätte bra nu då ! God natt.

 KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0