11 Juni.

Hej , jag skulle vilja börja att säga grattis till Elvira Pettersson som fyller 14 idag hoppas du får en bra dag med fina presenter ! :) 

Även Madeleine Lindgren (stavning) och Therese Norell fyller år idag , grattis till dom !

 Idag var det oxå sista dagen  nu är det lov !  :D Otroligt härligt måste jag säga ! Det suger dock att vädret inte är på topp.
Och imorgon på avslutningen så skulle det spöregna hörde jag , vilket jag verkligen inte uppskattar alls . skit väder !

Aja men den här sista dagen så har vi 7 :or och 8 :or vart ute och plockat blommor  tills avslutningen  och gjort fint .
 Sen så före lunch så spelade tävlade 7:orna mot 8:orna i brännboll . Dock förlorade vi , men det var bara för att vår idrotts lärare tyckte så jävla synd om dom där 8:orna . För att dom var så SJUKT dålig , så han la dit 10 poäng så dom vann ;)
 Sen efter lunch spelade 9or mot lärarna ^^ 9:orna vann såklart ;)


Nu har jag fan vart duktig att städa mitt rum! jag vet att jag typ skrivit att jag ska städa varje dag men det har inte blive av (A)
 Och sen kom Frida hit en sväng oxå . Trevligt !

Sen blir det att baka och sen kanske gå upp till Ante vante :)

                                                                                                                           KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Petter

bara för att du är en dålig förlorare! tihi :P ;)

2009-06-15 @ 16:23:12
Postat av: emma&jossa

du har nog uppfattat det där fel lilla gumman.. det var 9:orna som fick 10 poäng extra , det sa ju till och med ulf ! vi ägde ut er totalt !

2009-06-20 @ 20:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0