12 Juni.

Nu är det sommarlov äntligen !

Avslutningen var nog den sämsta jag ha vart med om .. Skulle vilja lägga in lite kport här men med tanke på att först hade ag glömt minneskortet , och sen när jag fick i det i kameran så kom jag på " just ja varför ska jag ha det ? Alla stak ju ifrån mig så vafan kan lika gärna gå hem nu . Lite smått irreterad på att ALLTID bli lämnad utanför elr vad man ska säga . Och jag vet att många av dom läser nu men det skiter jag i (Y)
Min morfar o mina kusiner var oxå där .  Men ja dom sket ju oxå i mig , dom sa inte ens hej till mig och inte ens till när dom skulle åka . Fast ja den ända som var något trevlig idag var Nathalie Baklund och Nathalie Jonsson Larsson <3
Nu har jag fått skriva lite och det känns lite bättre i hjärtat efter att ha skrivit lite !



Nu sitter jag i alla fall uppe hos världens bästa Ante ! :D <3
Och imorgon kommer världens BÄSTA Saga hit till mig och det blir massa roligt då:D <3         
Det jag inte gillar är att Ante åker till jönköping idag på DH ! och det gör även Erik och victor.. Kommer sakna dom ! :(            
                                                        
                                                                                                     KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: saga

O nu är jag hemma igen ! :P <3

2009-06-17 @ 22:11:54
URL: http://nystromholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0