20 Juni.

 Hej hej , hur äre med er ?

 Min dag har vart cp .. Vaknade och mamma berättade att vi skulle åka till morfars hus . elr ja där mormor o morfar bodde när mormor levde .
 Morfar vill nämligen sälja det elregentligen vill han inte det , de vet jag . Utan det är monica hans nya som försöker få han att sälja de .  JAg tycker att det är sjukt dålig stil utav henne . Det är morfars stuga och så är det . Ingen kan säga åt han o göra nått ..  O nej jag tycker inte om henne ! Nästan hela släckten va där . och det var inte så jätte trvligt eftersom att jag ser så jävla väl att min morfar inte mår bra o vill sälja allt  .  Sen när vi skulle åka så gick mamma in då så satt han och grät , för att han inte hör av sig och så , tycker synd om han !
 Allt har blivit så himla anorlunda sen mormor vart en ängel.

Efter de så åkte jag o mamma på mormors grav och hälsade på henne , la dit lite blommor och så .

Nu ska jag gå upp till ante tror jag elr ja först ska jag gå till johanssons grill o hälsa på amanda som jobbar ^^


Jag är trött på att alltid välja fel , och att alltid bli sårad .

                                                                                                                  KarinChrsitinaSahlin

Kommentarer
Postat av: frida

<3



2009-06-20 @ 15:47:01
Postat av: elin

<3 gummsan min !

2009-06-20 @ 16:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0