24 Juni eftermiddag .

 hej igen .

Nu är klockan 17.03 och jag sitter här hemma igen .

Det gick bra hos docktorn . Fast att ta blodprov gör verkligen ont ..
 Gick till mammas jobb och jobbade sen i några timmar . Inte så jävla kul kan jag ju säga men men ..
 Sen så har jag  bara lyssna på musik och solat . Jag känner att jag verkligen inte har någe liv alls .
 Ska i alla fall ut och springa sen (Y) 
 Ha en fortsatt trevlig dag !

 En liten liten bild här då !
 


                             KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är sjukt billigt :)

2009-06-24 @ 19:09:09
URL: http://alladiggarsandra.blogg.se/
Postat av: elin

vi ska ut & fota någon dag gummsan ! <3

2009-06-24 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0