24 Juni.

 Hej hej ,  igår var jag med Elin på kvällen , det var skoj eftersom det var så jäkla länge sen vi träffades ;o Sen så var jag ute och sprang oxå ^^

 Nu har jag legat ute i solen ett tag .. men det är så jävla mycket moln så jag orkar itne ligga där ^^
 
Idag ska jag till doktorn och ta lite prover för mitt dåligt blodvärde . Blä bläää.
Sen så ska jag gå till mammas handelsträdgård och jobba och tjäna pengar . Sen blire nog att träffa världens bästa Ante vante :) Kan bli trevlig dag ändå kanske ? Det får vi kanske se ikväll !

                 Nu måste jag börja göra mig i ordning om jag ska hinna till docktorn .

           Ha en bra dag nu då ! :)

                                                                                   KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

det var myspys ! <3

2009-06-24 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0