27 Juni.

Samma fina väder idag , och jag gillar det väldigt mycket ! Idag tänkte jag i alla fall inte gå i långärmad ..
Idag ser min dag ut såhär :

-Ska ut och springa med mamma.
- Sen göra mig i ordning.
-Sen kanske affärn beror på vet inte vad mamma har bestämmt .
- sen ska vi i alla fall till moster och grilla (Y) Trevlig tjej kväll ! bilder kommer nog !

 Skriver senare hur det var oxå !

 Jao , nu sitter jag i alla fall och lyssnar på Sonic Syndicate dom är sjukt jävla bra !
    Ao , och nu sitter jag bara och pratar om ingenting här känner jag ^ så är väl lika bra att jag går !

   Ha en bra dag ! ♥

( bilder kommer sen , sitter inte på min dator då har inga bilder .)

                                         KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: maria

Cool blogg du har!

2009-06-27 @ 13:50:43
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0