28 Juni.

 


O sminkade och bra i våra bästa dar  ♥

Hej hej !

 Idag har det inte blivit mycket skrivet ! Och ina bilder heller , men jag förstog aldrig hur man gjorde med min telefon .. Det var ju ås mycket saker , så ska fråga min bror .

  Frida kom hem idag vså jag har vart med henne hela dagen ! Ätit jordgubbar o glass, vart ute , vart med massa folk på alma som badade ! Riktigt trevlig dag . Förutom EN liten jävla idiot som förstörde min dag och gjorde mig damn facking förbannad ...

 Aja nu sitter jag i alla fall hos Frida och hon kutar och letar kläder . Vi ska till stan imorgon och handla lite fina prylar :)
 Kommer bli nice ! Men nu ska jag och Frida kolla på film och sen snacka skit sen sover jag här !

    God natt hoppas ni haft en trevlig dag alla ! :)


                               KarinChristinSahlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi tar det på msn <3

2009-07-02 @ 13:56:38
URL: http://alladiggarsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0