4 Juni.





 Idag så gick jag på skolan , skönt ändå att vara där . Jag kanske itne ha berättat de men jag har fått halsfluss igen så jag ha vart hemma hela veckan. Och då var det redovisning på lite arbeten och så . Sen så ja vi har väl inte gjort så jävla mycket ^^
Vet i alla fall säkert att det är skit väder ute nu . och det är så tråkigt :/

 Har oxå bytt till nytt smycke i näsan idag , är en ring med två spetsar på elr hur man ska förklara det .
Sen var det att jobba lite hos mamma , och nu ska jag nog sätta mig ner och göra lite svenska jobb tror jag minsann . För att karin är en duktig flicka! ( Jag kanske skiter i det och redigerar istället ? vet ej (A) )

                                    Ha en bra kväll nu då ! :)

                                                                                                                                           KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: frida

svar; men va? :o fan då, måste fixa ^^

2009-06-06 @ 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0